24 september 2012

Druk?


Nog een week tot m'n pensioen... Zal wel afkicken worden, want afgelopen week was wel heel erg vol. Ik zet het even op een rij:
- ik was gelijktijdig met de voorbereiding bezig van 9 diensten en vieringen: maandag in Hospice Rozenheuvel; dinsdag een uitvaart/crematie, vrijdag ook; vrijdag 2 vieringen in tehuizen, zondag twee bijzondere kerkdiensten, liturgie inleveren voor de 30e september, materiaal aanleveren voor 7 oktober. Zo kom je op 9 stuks - en niet de boel verwisselen, dus! Verder dit programma:
- 3 mensen van in de 90 bezocht ten afscheid
- meegedaan aan mediatraining
- dinsdag de eerste uitvaart
- voorbereidingsgesprek ivm doopdienst van zondagavond
- voorbereidingsgesprek uitvaart van vrijdag
- interview met Henk Aalbers van De Gelderlander
- vergadering met de Raad van Kerken
- vrijdag de tweede uitvaart, daarna naar 2 tehuizen voor weeksluiting
- twee kleinkinderen kwamen 's avonds eten; ik had die avond de oppas
- zaterdag opgetreden met smartlappenkoor in verpleeghuis
- Kijkbijbel gekocht voor de doopouders
- op straat aangesproken door veel mensen die het interview hadden gelezen
- zondagmorgen jubileumviering i.v.m. 40-jarig bestaan van de cantorij
- zondagmiddag de liturgieboekjes gemaakt voor 's avonds
- zondagavond doopdienst, met als extra een mezzosopraan die kwam zingen
- daarna Ida van station gehaald, die via Schiphol terugkwam uit Praag

Let wel: ik doe mijn taak met veel plezier en genoegen - maar soms is het gewoon wat veel....

Geen opmerkingen: